--W-- 2009.06.27. 15:25

Ming védelme...

...alakul, alakul, mint púpos gyerek a prés alatt...

8 komment

Címkék: l

A bejegyzés trackback címe:

https://wilagcsoda.blog.hu/api/trackback/id/tr511211998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ming 2009.06.27. 21:17:54

Gratulálok a blogotokhoz!
Szerettem volna én is összehozni egy efféle jelentés-gyűjtőt az utókor számára, de kösz, hogy elvégeztétek helyettem!
Egyedül az nem tetszik,(a néha túlságosan nagyképű kommenteken kívül) hogy pl.ilyen jelentéseket nem tesztek bele Szamuráj Jack érkezése előtt:
travilog.org.ua/hu/3852133/c4a0450169f57b47d5298d423a6b25fc
Uppsz!:)

De még válogathatok ki öngyilkos támadók jelentését, akik a hét 2. top védőjévé tettek engem...;)

És ezer köszönet a Klingonoknak és a többi szövetséges játékosnak, akik rendíthetetlenül küldik a védőt is és a búzát is!
Jók vagytok!
-ming-

--W-- 2009.06.27. 22:51:06

@ming: Üdv a blogunkon. Megtisztelő, hogy minden Klingonok Anyja is szétnézett minálunk.

Niederland: az ő logja valóban nem került ide fel. Nem magyarázkodunk, miért is ment az a sereg Hozzád, amikor mi tudtuk, mekkora sereg tud beütni hozzátok... lásd: Lacka92

Az ilyen logokat valóban nem töltjük fel ide. Ahogy az ilyeneket sem tartjuk méltónak rá... hogy fáradjunk a képpé alakításával:
travian-reports.net/hu/raport.php?id=fb609ba18

Üdv: Blogolo Logolo Team

ming 2009.06.28. 14:38:22

@--W--:
Köszönöm az üdvözlést!
Kiváncsi izgalommal várom a fejleményeket, és halkan megjegyzem, nekem tetszik Dastaw tegnapi beütése.:)

Még legalább másfél hónapot játszunk együtt, azt jó lenne úgy, ahogy eddig.
Ügyes kis stratégiával, trükkökkel, de semmi szabálytalan feltörős akciókkal!
Jó lenne úgy magunk mögött tudni majd ezt az s10-et, hogy ne újabb travian botrányként szerepeljen a könyvekben.

További jó harcokat, és objektív dokumentálást hozzá!
-ming-

pors 2009.06.28. 16:24:03

Szia ming!
Ez a W-H-M csodák blogja, szerintem szóba se kerülhet az objektív dokumentálás... legalábbis remélem, hiszen nem ez a cél ;)
Mint ahogy az F-nél sem működik, hiszen egyetlen bejegyzés Magyar Harcos csodafalujának napokkal ezelőtti állapota, pedig azért Dastaw vagy lacka92 ütése ott is elférne... :)
Jó játékot, sok izgalmat Nektek is a végére!
Porsha

FC 2009.06.28. 17:53:56

Ismét próbáltok kopintani. LOL ming

ming 2009.06.30. 01:46:32

@FC: Sziasztok!
Tudom, hogy a multizás gyanuja ebben a játékban vagy milliószor felmerül, de ugye azt nem gondoljátok, hogy én vagyok a Duracellnyuszi?:D

És Porsha, én nagyszerű kődobáló nőszemélyem! Igazad lehet...de ha hozzászólok alkalmanként, én se fogok valótlanokat állítani...;)

--W-- 2009.06.30. 02:05:40

Nem. Duracell Nyuszi egy napon se, említhető veled, Ming.

Bízom benne, hogy bár a kommentjeink részre hajlóak, hiszen ide a Dicsőségeink kerülnek, valótlan log nem szeretnénk, ha felkerülne.

pors 2009.06.30. 15:34:07

Üdv ismét ming!
Én kődobáló? Ugyan már, el se bírnám :) Nem értelek, mikor mondtunk valótlant? Tényeket pls... Azért egy vendégnek ilyet állítani más házában több, mint illetlenség, és ezt ne vedd kődobálásnak, csak szakmai ártalom a nevelés... Vagy a csigás jelentésre gondolsz? Az bizony megtörtént, akármit is állít Warhammer :)
süti beállítások módosítása