Nálunk is megtörtént az első jelentősebb sereg megfogása, védőink száma miatt alig volt érezhető. Dawstaw valószínűleg komolyan gondolta, de nem számolt a W szövetség ilyen mértékű összefogásával és szervezettségével.
A védőket kérlek pótoljátok mihamarabb, búzaellátásra grafikon alapján figyeljetek.
Gratulálnuk nektek!
WW bildingers

4 komment

Címkék: x

A bejegyzés trackback címe:

https://wilagcsoda.blog.hu/api/trackback/id/tr51210922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kutyaall 2009.06.27. 12:47:41

köszönjük 5-ről 8-as szintű lett a hőssőm azt összes pontott ráraktam védésre össz.10 pontott:)

Duracellnyuszi 2009.06.28. 00:38:31

Kutyaall most én vagyok hülye vagy te nem tudsz számolni? :D
5-ről 8-as lett akkor az 3 szint növekedés ami 3*5 = 15 pont. az összes (15) pontot, 10et ráraktál védésre? Ez így nekem valahogy nem áll össze.. Kamunak tűnik.. :D:D

Ha kedvetek van látogassatok el a mi blogunkba is ;)
f-hyper.blog.hu

Várunk mindenkit sok szeretettel!

--W-- 2009.06.28. 07:50:31

@Duracellnyuszi:

Megtettem.

Köszönet érte, mivel épp felajánlani készültem Ming-nek, küldjön át logokat, amik nem jutnak el hozzám, felrakjuk ide azokat is. Ennyivel kevesebb a melóm... ;)

Blogoló Logoló

ming 2009.06.30. 01:58:49

@--W--:
Azért nem biztos, hogy olyan formában átadtam volna a kis gyűjteményemet nektek is, mint a Nyuszinak...:)
süti beállítások módosítása